Malowanie GRAFFITI.
Chętnie przyjmę zlecenie na wymalowanie twojego domu,pubu,klubu,solarium,komisu itp.
Ściany zewnętrzne i wewnętrzne,loga firm jak i wymyślne wzory.Posiadam portfolio moich prac.
Ceny do uzgodnienia,jest to praca dorywcza więc mam ograniczony czas (np.weekend).

FANATIC GRAFFITI :
Nowy numer telefonu: 883-486-017
Mail :fanatic7@onet.eu

Zapraszam do współpracy!!!

Poszukuję kogoś kto by się zajął projektowaniem vlepek,sprawa dość pilna.

Info na PM-a lub fanatic7@onet.eu lub 883-486-017




wydaje mi sie ze jak dam 2 sciany w same chinskie wzory to troche przesada ...

Nie większa niż cała powierzchnia pokoju w czarnym kolorze ;)

Jedną ścianę se na grafiti zostaw. Albo jakiegoś Van Gogha wrzuć, o!

Edit: Albo namaluj sobie mój avatarek, akurat pasuje kolorem :D
Ten post był edytowany przez Zarun dnia: 22 Czerwiec 2009 - 20:19



@daga, bez przesady. Nie mówię o jakiejś kosmicznej wieży, z żadnych super materiałów.
Coś na wzór Gdańskiej wieży na Pachołku (stała długo zanim jej rdza nie
zeżarła) lub coś takiego tylko nawet do połowy:


Nie wiem do końca co miałaś na myśli "popisywacze". Jeśli chodzi o buractwo gdzie wszędzie pozostawia po sobie Tagi lub graffiti, to trzeba do tego już się przyzwyczaić, a samej konstrukcji nic to nie zaszkodzi poza utratą estetyki.
Natomiast jeśli popisywacze to jacyś ryzykanci, którzy mieliby skakać z wieży to jest już ich sprawa. Jeśli taki jeden chce sobie zrobić krzywdę, to ma do tego milion innych miejsc na których to może zrobić.
Najbardziej obawiałbym się złomiarzy, ale też nie wieżę, żeby byli tak perfidni aby rozbierać wieże.



Kiedyś poznałem takich co znaki oddziału leśnego potraktowali jako szlak, bo gdzieś w okolicy miał odchodzić w tym kolorze I wrócili po błądzeniu z powrotem bo coś im nie pasowało po pewnym czasie.
I nawet sie nie dziwie. Wkrótce drzewa w lesie bedą jak mur z graffiti, znaczki, kółeczka, paski, krzyżyki.
Tyle z tego jest. Bałagan. W dodatku cześć map nie wyróżnia jakiego typu jest szlak i wszystkie zaznaczone są jednakowymi kreseczkami.

Mnie sie to średnio podoba. Standard powinien być jeden. A jeżeli jest wielu chętnych do wyznaczania to sie powinni dogadać co to jednego wzoru. ewentualnie powinno to być jakoś odgórnie narzucone.



Dawid, lat 20. Nie uczy się (już, z różnych względów których tu przytaczał nie będę), szuka pracy... Fanatyk muzyczny, nie wyobraża sobie życia bez muzyki. Mieszka w Mińsku Mazowieckim, 45km na południowy zachód od stolicy, której osobiście nie cierpi. Z chęcią zamieszkałby w Poznaniu lub Olsztynie. Kibic piłkarski, ma na swoim koncie sporo wojaży po całej Polsce za ukochaną drużyną... Cynik, pełen pogardy a zarazem fascynacji ludźmi i ich psychiką (coś na wzór House'a, ale dużo lepszy hehe). Lubi ryzyko, lubi się bawić. Cholernie uparty. Wszechstronny artysta (śpiewa, gra na gitarze, na fortepianie, sporo rysuje, pisze teksty piosenek, wiersze, prozę, maluje graffiti, zna się na grafice komputerowej, itd) z bałaganem w głowie. Beznadziejny romantyk. Realista. Bezwględny indywidualista, raczej niezbyt towarzyski samotnik. Zawsze jest sobą, nie udaje kogoś kim nie jest. Szczery do bólu. Bezpośredni. Ma swoje własne zdanie którego zawsze uparcie broni, choć uznaje wyższość kulturalnej dyskusji nad przemocą. Nigdy nie wyciąga rąk pierwszy, ale nie da sobie wejść na głowę. I ogólnie jest zajebisty



Jakims ogromnym fanem Blade Runnera nie jestem, ale to wydanie znajde pod choinka z kilku powodow. Zreszta juz w Malborku o tym rozmawialismy z Agata, Korem i Ubootem.
Oczywiscie chce ten zestawik, poniewaz naprawde lubie ten film i z wielka ciekawoscia obejrze wszystkie wersje. Ale do tego, ja zawsze narzekam, ze w Polsce nie ma takich wydan kolekcjonerskich, wiec gdy juz jest to trzeba korzystac.
Dodatkowo 120 zl to nie jest tak duzo, za taki secik.

Co do soundtrackow to ostatnio widzialem liste najlepszych zdaniem pewnego czasopisma.

1. Purple Rain
2. A Hard Day’s Night
3. The Harder They Come
4. Pulp Fiction
5. The Graduate
6. Superfly
7. Trainspotting
8. Saturday Night Fever
9. American Graffiti
10. The Big Chill


4 i 5 to tytuly, ktore ja zawsze uwazam, za wzory dobrej muzyki w filmie.




 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
 
  wzory graffiti
h22o